مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ی پپیتا با روزنامه گازتا دلو اسپرت (بخش اول): دیگر نباید مرتکب چنین اشتباهاتی شویم

مصاحبه ی پپیتا با روزنامه گازتا دلو اسپرت (بخش اول): دیگر نباید مرتکب چنین اشتباهاتی شویم

گونسالو ایگوایین مهاجم یوونتوس پس از بازی ضعیف یوونتوس در مقابل فیورنتینا و رقم خوردن شکست دیگری برای بیانکونری معتقد است که یوونتوس دیگر نباید در ادامه ی رقابت ها مرتکب اشتباه شود.

 

ال پپیتا در پنج بازی گذشته خود برای بانوی پیر موفق به ثمر رساندن پنج گل شده است. گازتا دلو اسپرت مصاحبه ی مفصلی با او داشته است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

 

- آیا تیم از شکست مقابل فیورنتینا نگران است؟

 

نه، این گونه نیست، تعادل و توازن در تیم ما در طول شش ماه گذشته روند مثبتی داشته است. اما باید بهتر و بهتر شویم و از رویکردی که در بازی با فیورنتینا نشان دادیم فاصله بگیریم و به رویکردی مشابه بازی های خانگی نزدیک شویم. می توانیم در چهار امتیازی تیم دوم در صدر جدول قرار بگیریم، اما از این به بعد نباید مرتکب اشتباه شویم. یووه نباید بازی هایی مانند این را از ابتدا این گونه آغاز کند.

 

بازی با فیورنتینا چگونه بود؟

 

نگرش نیمه ی اول ما درست نبود. در نیمه دوم ثابت کردیم که توانایی مبارزه کردن تا پایان را داریم، اما این شکست کمی احساس تلخ و ناخوشایندی برای ما به همراه داشت. این مطلب درست است که هنگامی تیم ها به دروازه ما حمله می کنند دچار مشکلاتی می شویم، بنابراین، حمله کردن باید پارامتر اساسی ما در بازی های آینده ی تیم باشد. ما در بازی های زیادی رویکرد تهاجمی داشتیم و موفق از بازی خارج شدیم. من فکر می کنم نحوه ی چینش برای من و تیم اهمیت زیادی داشته باشد، چرا که ما نشان داده ایم فارغ از هرگونه آرایش تیمی می توانیم برنده میدان باشیم. اینجا مسأله ذهنیت بازیکنان مطرح است، می دانیم که فصل طولانی و دشواری پیش رو داریم و نکته ی مهم و خوشایند این است که همه چیز در نهایت به خودمان بستگی دارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: